Når du har styr på det traditionelle Marketing Mix, handler det om at finde det ekstra element, som kan skabe engagement i din målgruppe. Nu til dags er vi så fokuserede på vores digitale marketingstrategier, vores pay-per-click-kampagner og vores sociale medier, at mange glemmer det vigtige princip: ’mennesker køber af mennesker’.
Brandaktivering kan være med til skabe loyale og passionerede kunder, da du engagerer dem på en emotionel måde. Det kan enten gøres via en enkeltstående kampagne, eller som en del af en større brandopbygning, og kan bidrage til en stærkere brandposition.
Hvad er den gode brandaktivering? Det vil vi gerne komme med et bud på – se her hvad vi blandt andet kan hjælpe med:
Sociale events kan ofte være det første element, der bliver taget ud af budgettet, i et forsøg på at spare penge. Men uanset om du har en årlig awardfest og middag, en sommerpicnic eller en incentive rejse, er et socialt event meget mere end bare at slå håret ud og sætte sig tilbage – faktisk så kan firmaevents være med til at forbedre virksomhedskulturen, fremme kreativitet blandt medarbejderne, anerkende dine medarbejdere, oprette og opretholde et bedre og mere fokuseret team og sidst men ikke mindst; give medarbejderne en god grund til at blive i mange år – for hvem elsker ikke en god fest?
Ligesom du investerer i markedsføring og rekruttering, skal du også investere i firmaets events for at se mange positive resultater – har du brug for indspark til hvad I skal lave til jeres næste event, så giv os et kald! Se her hvad vi blandt andet kan hjælpe med:
Har du overvejet hvor mange parametre et Corporate Event kan påvirke din forretning på? – medarbejdere, kunder, strategi, produkter, osv. Hvis ikke, så kender du nogle af dem nu.
Hvad end dit mål er at lancere nye produkter, etablere partnerskaber, levere en række nyheder, formidle virksomhedens strategi eller noget helt femte, kan et Corporate Event være en god måde at gøre det på.
Hvis du skal holde et Corporate Event, er det værd at sikre, at det er noget, dine kolleger, kunder eller partnere vil drage fordel af samt huske af de rigtige grunde – og det vil vi gerne hjælpe dig med! Se her hvad vi blandt andet kan være behjælpelig med: